סקס לוהט עם נערות ליווי

סקס לוהט עם נערות ליווי

הרמתי בה ודחפתי אותה לאחור לכיוון הקיר והתנשקנו בלהט, זה היה קשה לעזאזל, זה היה שילוב של תשוקה וכאב. נישקתי את צווארה, נתתי לה עקיצות מתוקות, זה היה חלום שהתגשם, רציתי להיות עמוק בתוכה, שנינו היינו בתולות, ורציתי לאבד לה את הבתולים שלי.
נשאתי אותה למיטה והנחתי אותה, היא פתחה את כפתורי החולצה שלי במהירות, בזמן שקרעתי את השמלה שלה, השפתיים האדומות שלה גרמו לי לנשק אותה בטירוף, שערותיה הפתוחות, החזייה השחורה הייתה לוהטת לעזאזל. היא הייתה האישה הכי לוהטת שאי פעם נגעתי בה.
קשרתי את ידיה עם העניבה שלי, ולחשתי באוזניה, "קבל את התענוג שאני אתן לך מותק", נישקתי את ידיה והאצבעות שלי בחנו את גופה בעדינות, היא נאנקה בשקט ""אהההה" "אאהההה ", נישקתי את הצוואר והאוזן שלה, נישקתי בעדינות אהבה, מצבה חסר האונים גרם לה לגנוח בקול "אהההה" "אהההההה", עשיתי את דרכי למטה על החזה והציצים שלה, קרעתי את החזייה שלה, ו-OMG !! , הציצים היפים שלה והפטמות הכהות האלה, מצצתי אותה יבשה, היא הייתה רטובה, שנינו הרגשנו נהדר לטעום אחד את השני. היינו מחליקים ובו בזמן הציפורניים שלה היו על הגב החשוף שלי, היה לי קשה זמן במכנסיים שלי, זה נהיה קשה עם כל תנועה.
נישקה בלהט את רגליה, נעה באיטיות לעבר הכוס שלה, החיה שבתוכה נאנקה "אהההההה" "אני אוהבת את זה" "אההההההה". הרחתי את הכוס שלה בזמן שהמכנסיים שלה היו, זה היה כל כך טוב, נישקתי אותה על המכנסיים שלה, והיא נאנקה "אאאאהההההההה", קרעתי את המכנסיים שלה והיה הכוס שלה, רטוב לגמרי והתחנן שאזיין חזק, אני הזיז את האצבעות שלי בליבה, זה היה כל כך קריר ורך בפנים. היא נאנקה בזמן שאני מיששתי את נקודת הג'י שלה, מכיוון שהבנתי במהירות היכן היא, זה הרגיש כמו הישג למצוא את נקודת הג'י שלה תוך כמה שניות.
שימחתי אותה עם הפה שלי, בזמן שטעמתי את הכוס העסיסי שלה, הדרך שבה נהנתי ממנה בקפדנות גרמה לה להשתולל, לפעמים הרגשתי שהיא כמעט מתעלפת, תוך כמה שניות היא באה, ושתיתי כל טיפה ארורה ממנה חם בהצטיינות. עדיין לא הפסקתי את התשוקה שלי מטריפות חושים , סובבתי אותה, ועכשיו קיבלתי אותה בחזרה, הרביצה בחוזקה, והיא נאנחה "אאאאאההההההה", נישקתי בעדינות את הצוואר, הגב והרגליים שלה, גם שפשפתי את הזין שלי על ישבנה, התחת שלה התחנן בשביל הזין שלי