דירות דיסקרטיות מפוטרות

דירות דיסקרטיות מפוטרות

שלום לכולם,

קוראים לי דרורית, ואני מספקת שירותי ליווי בכל אותן דירות דיסקרטיותדירות דיסקרטיות קיימות ברחבי מדינת ישראל, ואפשר למצוא , בדרום או בצפון. דירות דיסקרטיות משכירים לתקופה קצרה של כמה שעות, או לחלופין למשך כל הלילה, כדי ליהנות מהפגה של הסטרס בחיי השגרה, ליהנות משהייה שלוה, אינטימית ואף קצרה. אני בת שלושים וארבע, ומזה שלוש עשרה שנה אני מתפקדת בתור . המון זמן. למעשה, מאז שאני זוכרת את עצמי. בכל חיי הבוגרים. אך התפוח לא נופל רחוק מהעץ, וכדאי שאספר לכם את הסיפור על אימא שלי, ותבינו למה בדיוק הפכתי להיות נערת ליווי. אימא שלי, ששמה צילי, היא בת חמישים וארבע, ועובדת בתור עורכת דין באיזה פירמה ידועה, ועל כן לא אנקוב בשמה. היא בלונדינית, ציצים זקורים, עיניים ירוקות, תחת מדוגם, והיא ממש מושלמת, על פי דעת מרבית בני האדם.

בשלב מסוים פיטרו אותה מהעבודה. בהיותה בת חמישים וארבע, היה לה ממש קשה למצוא עבודה חדשה, אז היא החליטה לחתום קצת אבטלה, לפחות זה מה שהיא סיפרה לי, וזה מה שהאמנתי בהתחלה. פתאום היא התחילה לעזוב את הדירה כמה לילות במשך השבוע. בהתחלה זה היה לי ממש מוזר, משום שאימא שלי לא נהגה לעזוב את הבית בערבים בעוד שהיא הייתה שכירה כל השנים הללו. ברם, לא השקעתי בזה יותר מדי מחשבה. יום אחד חזרתי מאיזה שהוא מקום, והלכתי דוך לחדר שלי. ראיתי את אימא שלי עם בחור כהה עור וגבוה צופים בתכנית טלוויזיה, ישובים צמוד על גבי הספה. תמהתי לעצמי מי זה בכלל הגבר הזה? שיחקתי קצת עם הטלפון הנייד שלי, והתחלתי לשמוע גניחות ואז כמה צרחות שהגיעו מהסלון של הבית. כולי מבוהלת התגנבתי מעבר לפינה בשביל להבין מה קרה פה בדיוק, ומה שראיתי היה ממש מצחיק. היא היית כפופה על הספה בסלון עם הפנים כלפי מטה, והטוסיק שלה היה כלפי מעלה. היא המשיכה לצרוח מרוב הנאה בזמן שצפיתי בשניהם. הוצאתי את הטלפון הנייד שלי והתחלתי להקליט את "המחזה", למטרות מחקר עתידיות.

ניגשתי לאמי כשהגבר עזב את ביתי, וניסיתי לברר מה קרה. בהתחלה היא ניסתה להתחמק וממש מכרה לי לוקשים, ואז היא הודתה בפניי שבעצם היא נערת ליווי, שאין לה ברירה, היא חייבת לפרנס אותנו בכבוד. כמה זמן אחרי זה הצטרפתי "ללהקה"….